Oh great another bad day

Idag har jag egentligen inte gjort något nyttigt. Jag har varit på bilresa nästan hela dagen känns det som. SEB i allum, det tog låååååång tid att komma fram. Sen blev det mediamarkt där jag kollade en ny mediaspelare. Jag hittade en, men jag är inte säker jag vill punga ut 1500kr för den. Och skärmen är hälften så stor som min archos skärm. SUCK.

Sen kom mormor och började svära över sin lata advokat och över personen som splittrat min familj. Sen fick mamma för sig att hon skulle köpa radioaktivt matrial och lägga det i ett föremål som denna person kräver. Kul med en mamma i fängelse för dråp eller mord. Sen kom hon med massa andra idéer om hur hon skulle kunna ta livet av denna person. Det är bara inte min dag idag. Och mormor som vanligt på gränsen till tårar men denna gången för att hon kommer med största sannolikhet bli av med alla sina hästar och inte kunna göra något åt det. Bara för den personen som splittrar min familj gör det av skadeglädje. Och dessutom verkar (Hur i helvete har det gått till?!) ha lagen på sin sida. Tack gode gud att min häst blev avlivad innan det här helvetet bröt ut.

Jag orkar helt enkelt inte alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0