Zen, my darling

Jag har varit så rädd nu i ett par dagar att jag råckat ta livet av mina mp3 spelare. Igen. Jag byter mp3 spelare som andra byter strumpor ungefär. Det är iaf vad det känns som. Men som tur är upptäckte jag nu är att den var bara urladdad. Den har suttit i usbkontakten så länge att den blivit urladdad helt enkelt. Gud vad skönt att den inte är trasig.

Hade ett stort slutprov i matten. Den enda uppgiften jag tror det gick bra på var mvg-uppgiften men nu i efterhand vet jag att jag borde skrivit ett par saker till. Men men. Imorgon får jag kanske veta vad jag får för betyg i matte. Jag har nog typ g+ men jag hoppas på provet jag gjorde idag att det blir ett vg. Men jag får se. Jag är så trött efter provet idag. Redan legat och halvsovit vid kaminens brasa.

Imorgon ska massa folk ut på sticky. Jag vill följa med men det blir så knasigt för det går inga nattbussar. Och dessutom är mitt fritidskort slut. Måste komma ihåg att fylla på det.

My day, so far. Usch vad jag är trött och ointressant idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0