Afrikanska klara?

Hela dagen idag har spenderats åt att fixa i ordning mitt nya rum. Lister uppe, mina afrikanske masker uppe och min "rumsfördelare" är uppe. Allt är klart! Saknas bara en list och att jag ska få ut allt ur mitt gammla rum. Dötrist men det går framåt. Bara hitta ställen att ha allt på också. Förvaring? Ja tack.  Vad tusan. Mitt skrivbord i mitt nya rum är nästan rensat på saker. Okej, inte helt alls men bättre än förrut.

Jag älskar när man städar och utbrister "Nämen jag har letat efter den här." Det är det enda som är skoj. Jag hittade t ex en 3 år gammal påskpresent. Kortet på min "Klotten" aka Amanda. Det var skoj. Annars är det inte så mycket jag letat efter.

Beroende av:
Musik; Johnny Cash
Film; Leon (OMG Natalie Portmans första stora roll!!)
Serie; Pushing Daises (Hur kan en sådan mörk serie vara så ljus?)
Tuggummi; Sweet Fruit (as always)
Och min dator borde vara på toppen av den här listan. Men sånt tar jag för givet ^^
Totalt dyrkar och älskar föremål; Min pucca tröja jag fick idag <333333333

Meet pucca!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0