Hata (slamp)västraffik!

Oj, nu har jag inte bloggat på länge. Är inte på blogghumör så det blir ett kort inlägg idag.

1. Jag hatar västraffik
2. Jag är nästan pank
3. What's my line again?

1.
Imorse fick man minsan stå i över 20 minuter och vänta på bussen. Det låter inte så mycket tycker kanske ni, men när bussen ska komma halv och det ska ta 10 minuter till skolan och man är i skolan kvart över, då kanske ni förstår att det inte är det roligaste jag ahr varit med om. Trevligt att försena mig till skolan med en kvart västraffik. Jag ska skapa en skärp er västraffik sida någon dag. Jag har massa att klaga på, men som sagt, jag är inte på humör för något just nu.

2.
Jag åkte till mormor på lovet (12.50*11) = 137.50kr skulle det kostat mig (ENKEL VÄG!) men jag missade att ta 100 kortet som låg här hemma så jag orkade inte med att köra "fulkort" längre. Jag köpte ett Fritidskort för 550kr istället. När höjde de förresten? Jag hade kanske runt 600kr på mitt konto då, nu har jag väl 50kr kvar eller något. Men hey, jag kan resa "gratis" inom västra götaland efter klockan 16! Woha!

3.
Jag orkar inte göra mer listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0