Hur går det ihop?

Jag har haft 4 besökare idag. Jag har ingen aning om hur det går ihop. Jag har inte kollat min blogg idag, än, och när jag var inaktiv hade ca 17 besökare per dag. Haha, lyckat, duktigt Emma du har lyckats dra till dig uppmärksamhet.

Min slamptrafik logo som jag ska ha på min sida;
image19
Vad tycks? Lik eller hur?

OMG, jag bestämde mig nyss för att skolka. Inte hela dagen bara idrotten och lunchen. Sedan har jag ju matte. Och så förbannad som jag är på min matteförmåga och min lärare så kan jag bara inte strunta i den. Nu blir det en gammal pizza som ligger i kylen sedan blir det slamtrafiksida :)

Oj oj oj. Jag är klar med sidan nu.

http://slamptrafik.tk/

Och nu ska jag till bussen till skolan!

Kommentarer
Postat av: LoppaN^

hallands trafik borde va me!! :@ hur gåre me ST sidan?? :D

2008-03-14 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0