Vilka "kändisar" jag ogillar

Nu är det såhär att jag kom på massa människor jag hatar. Nej förlåt alla petnissar där ute, jag starkt ogillar ska det vara.

Nr 1
Alex Schulman. Han hade en blogg. Han fick massa läsare. Han lade ner den. Han lade ner den och sa något om att han aldrig skulle göra något sådant igen om jag inte har fel? Rätta mig gärna då. Men vad gör han sedan? Han går till aftonbladet och skriver krönikor i punktse och massa skit. Hans krönikor är för tusan en kopia på hans blogg. Hur kan han komma undan folkets vrede? Han är totalt IQbefriad! En krönika skrev han om ett par vänner som precis fått barn. Han förlöjligade dem och tyckte att de inte kunde låta sitt barn vara i mer än max 2 minuter. När barnet sov tyckte han de var ännu töntigare som gick och kollade om barnet andades. I slutet av krönikan önskade han att barnet för en sekund INTE andades. Seriöst? Har han ALDRIG hört talas om plötslig spädbarnsdöd som drabbar nyfödda som gör att de sluta andas i sömnen? Jävla pucko. De ville sitt barn väl och han önskar det dött.

Nr 2
Jag ogillar den där 16åringen som har tusentals bloggläsare varje dag. Inte för att hon har så många läsare utan hennes numera, idiotförklaring till varför hon har det. "Jag lever ett liv som alla vill ha. Jag är modell och har en hund och bla bla bla." Vaddå alla? Jag vill inte bli en anorektisk kopia av Paris Hilton eller t ex knarkande Kate Moss. Jag vill inte ha ditt liv, jag nöjer mig med mitt tack.

Stavfel är inte mitt problem. Jag är arg och stavar som jag vill. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Yohn

om du tycker alex är cp ska du se hans syrra karin, föresten,vilken 16-åring menar du?

2008-02-08 @ 15:23:31
URL: http://employed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0