VWm79 Friday

Nu kommer alla bli jättesugna på att läsa när man har den skummaste titeln på inlägget x) Ibland är jag smart, ibland inte!

Fredag idag. Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet, en vecka kvar till matteprovet och jag längtar redan!  Fast man borde ta dagarna i tur och ordning. Idag t ex, vet jag inte vad jag ska göra. Jag kan, gå på refugen, stanna hemma eller hänga på några kompisar ut och göra något. Bio ikväll kanske? Min kompis är lite sur över att jag inte har sett på Försoning med henne på bio ännu. Jag får helt enkelt väga för och nackdelar.

Refugen
Fördelar:                                Nackdelar:
Massa kompisar                 Inga kioskpengar :O
Massa skoj                           Flummighet (fast det är inte alltid dåligt xD)
Trevligt                                   Busskortet då?

Stanna hemma
För:                                          Nackdelar
Hämtmat?                             Hemma på en fredag, lite patetiskt x)
Lugnt och skönt                   Tråkigt?
Se på ny film med familj     ... Något mer?

Bio
För:                                         Nackdelar
Har presentkort                    Busskortet då?
Skoj                                        Kanske massa kö

Orka lista allt.. Jag får väl helt enkelt se hur kvällen blir. Jag kan trots allt gå hem från refugen eftersom det inte är så långt från mig. Strunt i min mamma som tycker det är läskigt att gå i villaområde på fredagkvällar. Även om moppepojkarna är skumma ^^

I skolan hade jag databas prov och jag skäms för mina dåliga lärare. De är bara dåliga på att göra databas prov.
Skriv kommando som gör följande:
Bo och Åke går i 1b. My får välja klass.
wtf? Visserligen kom jag på svaret som var;
update betyg set klass=1b (alt. 1a) where f_namn=my;
Men kass fråga.

Imorgon!
Bara tvungen att markera den texten extra mycket. Jag får ny mp3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0