5 knasiga saker om mig

Det är kväll, jag ska strax sova men jag är lite på ett knasigt humör så här har ni något ni kan sysselsätta er med. Efter ni har sett min lista gör en egen lista på knasiga saker ni kan berätta om er själva.

Knasiga saker om Bleach
1. Jag sover med mobilen under kudden (Om jag är vaken hör jag om jag får sms och vaknar inte av att den vibrerar på mitt skrivbord om jag sover)
2. Jag är extremt rädd för att bli överkörd när jag går över vägar så jag kollar alltid och springer snabbt över, även om det inte finns några bilar just då.
3. Jag blir lätt beroende av saker. T ex Te, en serie eller en speciell kaka. (Jag blir inte beroende av kaffe vilket är skumt dock)
4. Jag älskar min mp3 och går helst ingenstans utan den.
5. Jag klarar inte av skräckfilmer för jag blir ultra paranoid av dem om jag sedan ska gå själv hem en kväll.

Kommentarer
Postat av: --

Du är rädd för att bli överkörd, men inte för strålningen du får i huvudet från mobilen? Underligt? Ja! Haha.

2008-01-30 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0