Batteridriven Bleach

Jag känner mig så teknisk just nu. Vem plockade sönder sin trasiga äldsta mp3 och lyckades klura ut problemet? Jo, jag! Det fanns 4 st gammla uppladdningsbara batterier inuti, det visste jag inte om, och jag stoppade i nya uppladdningsbara. Så nu funkar den perfekt. Enda defekten är att jag inte kan lägga in låtar och ibland visar den HD ERROR men spelar musik ändå. Intressant liten sak jag har. Så massa batterier till mig.
Film; Juno
En äkta bra komedi tjejfilm. Älskar den just nu. Musiken i den är riktigt bra dessutom.

Ser just nu på Gossip Girl. Svårförstådd men bra. Än så länge.

Första filmen till filmfestivalen i helgen! Längtar dit.

image5
Min tegelsten som funkar igen <33 Kan ni tänka er att i de rören på sidorna finns det två batterier på varje sida?

Kommentarer
Postat av: matilda

Har Gossip Girl redan börjat sändas på 5:an?! Jag vill inte missa!

2008-01-21 @ 22:22:26
URL: http://mleffler.blogg.se
Postat av: atena

ser din mp3 ut sådär? ahha :D

2008-01-21 @ 22:40:08
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0