Dracula, Im stupid

Jag vet inte varför jag har en sådan fascination av engelska titlar, kanske för att jag läser massa engelska vampyrböcker numera? Okej jag skäms faktiskt lite över det faktumet att jag läser sånt, men vaddå? Det är bra literatur tycker jag.

Dagen har tillbringats på det lokala köpcentret iväntan på en omgång biljard. Sedan upptäcker jag att jag bara har mitt skolkort och det går ut om två timmar, in till stan spela biljard och umgås på två timmar? Nej. Varför ska jag vara så osmart att inte kolla att mitt fritidskort gick ut igår? Nu gick man miste om en trevlig träff. Det känns ju inget vidare att säga "Hej vi kan inte träffas jag har inget busskort." Dålig dålig dålig ursäkt. Även om den må vara sann. Jag som ville träffa honom. Me be stupido.

Nu ska jag leta upp bruksanvisningen till min gamla mp3 och annat så jag får en ny istället. Sedan ska jag plugga databas.

Kommentarer
Postat av: Natta

svar: ja den är faktiskt det (:

2008-01-31 @ 19:40:59
URL: http://bambistjarna.blogg.se
Postat av: christine

nej , jag var på konfimartions och spårkresa i somras . men sts! det var de bästa jag gjort i hela mitt liv !

2008-01-31 @ 22:00:34
URL: http://christineringborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0