He's dead Jim

Idag fick jag brevet jag har väntat på. Egentligen skulle de ringa men hur lata är de inte på Netonnet? Jättelata. Jag fick beskedet att de inte kan fixa felet aka "för lata". Förra gången fick jag en ny precis likadan. Varför inte köra samma sak igen? Nu måste jag gå igenom valet av ny mp3 spelare och det är bara jobbigt. Nu står jag mellan funktionalitet eller design och jag har två tävlande kvar i kategorin "Bli Bleach's nya mp3offer".

1. Thomson EM2601 - Samma som min förra men med 1gb minne istället. 15 timmar musik. Och färgen svart.




2. Creative ZEN Stone (plus) 2gb minne 9-10 timmar musik och finns i massa roliga färger.

Och jag har absolut ingen aning om vilken jag ska välja. Snygg eller mycket batteritid? Eller har någon en annan ide på mp3spelare med flashminne som kostar mellan 500-600 med mycket minne, batteritid och snygg design?

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: haha jo, har du nog rätt i ;)

2008-01-30 @ 19:39:02
URL: http://fffelicia.blogg.se
Postat av: victoria

strunt i designen säger jag! :D

2008-01-30 @ 20:31:13
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0