Nykterbakfull

Igår var jag på kyrkans café till halv tolv då jag tog bussen hem. Gick av på fel hållplats så att jag skulle ha en bit hem att gå, jag vet inte varför, men jag vill promenera lite. Just det, igår åt jag ett halvt kilo godis på ett par timmar. Jag kunde bara inte sluta, tur att jag inte gör det så ofta. Men det blir till att träna pilates och använda mitt klippkort på gymmet.
Jag dricker inget, ser ingen mening med det och jag är inte 18 så jag får inte det ändå, men jag känner mig bakfullaktig. Huvudvärk och vill helst bara ligga i sängen och sova eller se på Gossip Girl eller något. Nykterbakfull. Mitt nya ord.

Det var iallafall trevligt igår även om jag kom hem med armarna fulla med klotter. Någon hade tagit fram tuschpennorna och alla satt och kladdade på papper eller varandra. Jag lyckades få bort allt igår kväll när jag kom hem, till och med permanent pennans klotter gick bort. Förvånande eller hur? Nu har jag 2 avsnitt kvar av Gossip Girl att se på och jag har Sweeney Todd att se på också.
Lite bilder från igår på moi, jag är så ego.

image9
Pussmärken från en kompis som sedan fyllde i märkena med röd tuschpenna. Tack Rawsa :)

image10
Inga pussmärken på andra sidan minsann ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

svar: Aah... den är najs!
trevlig kväll på dig

2008-01-26 @ 21:49:56
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: Selma

hahah idag åt jag minst 1 kilo godis:O så känn dig inte ensam hahah:P

2008-01-26 @ 23:27:57
URL: http://boheem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0