R.I.P Mp3

Idag av alla dagar så drog min mp3 sin sista suck. Eller, han tände sina sista pixlar kanske man borde säga. Min mp3 har dött och ska in på lagning och det kommer säkert ta någon månad eller två tills jag får den tillbaka. Det värsta med det är, jag är musikberoende. När jag går till bussen, musik, när jag är i skolan och har enskilt arbete, musik och när som helst jag kan har jag musik på. Och så dör min välanvända mp3! Imorgon har jag prov och jag ville så gärna ha en fullladdad mp3 att lyssna på under de två timmarna jag ska sitta där. Jag får väl vända upp och ner på huset och stjäla en av någon annan familjemedlem. Iallafall för ett par dagar. De ska ju dessutom också köpa nya så då gör det nog inget.
Äsch en bild på den avlidna får plats här med.


Filmer då; Har sett Mr Woodcock. Förutsägbar. Behöver inte säga mer om den filmen.
Litteratur; The curious incident of the dog in the night time. Bok vi var tvungna att läsa i engelskan och det var verkligen annorlunda. En pojke med Asbergers syndrom hittar en grannhund dödad och vill till varje pris hitta vem mördaren är. Genom hela boken är det illustrationer på saker pojken gillar och ser. Och dessutom massa matematiska formler, han är ju ett geni trots allt. Det hela slutar med ett oväntat slut som jag inte tänker säga något om. Ingen bra bok men ingen dålig bok heller. Men inte en bok som passade min fatasysmak heller....
image3
Kände mig bara tvungen att infoga Mr Woodcock här.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Denna lille valpen har nog inte vett till att fatta att hästarna kan vara farliga än, dessutom går det ju bra att vara kaxig inne när hästarna är ute *ler* Ha en bra dag! /Ida

2008-01-15 @ 14:06:11
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0