SemelEmma

Jag har ätit hela 2 semlor nu på under 24 timmar. Igår kväll efter bion kommer man hem så har ens mormor haft vägarna förbi och lämnat två semlor till mig. En för igår och en för idag. Semlor smakar bra även om de är gamla <3
Sitter och funderar på vilka filmer som ska införskaffas. Bridget Jones dagbok 2 har jag inte sett ännu, det kanske  är något? Jag har så tråkigt. Dessutom kommer gossip girl och det ska man ju se på.

Jag borde göra något åt den här bloggens design. Headern är ful, backgrunden är ful och allt är i stort sett fult. Jag har bara inget lust att fixa allt just nu.

Omg, vilket kort inlägg det här blev :/

En youtubefilm för att komplettera då;
Anastasia - Mörkaste natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0