Skola på 10 minuter

Skola på 10 minuter.
1. Åk till skolan
2. Gå till idrotten utan kläder
3. Gå ifrån idrotten och fråga expiditionen om ni ska ha matte efter lunch
4. Gå hem om ni inte har matte.

Jag var i skolan i 10 minuter idag. Sedan gick jag till bussen och åkte hem. Och idag har jag inte lyssnat på min mp3, det är nästan skandalöst. Jag som är musikberoende har bara lyssnat på radio och det var imorse. Jajja, brände en cd med Butterfly effect till livskunskapen imorgon. Jag må vara bra på programmering och annat men inte tusan är jag bra på att bränna cd skivor.
Söndag vampyrfilm på Bergakungen! Spännande och se vad svensk filmindustri har att komma med. Kan de stå sig jämt med den amerikanska En vampyrs bekännelse? Tror inte det men det ska bli skoj iallafall.
Dags att äta någon sorts lunch och sedan plugga lite matte. Imorgon kanske bio, försoning i såfall. Får se vad som händer efter skolan.

Kommentarer
Postat av: lina

haha ja det är förjävligt :P

2008-01-22 @ 13:13:52
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: Ellen

hrmm.. Det e hemskt...

2008-01-22 @ 14:47:09
URL: http://www.hometown89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0