Ticket's please!

Vi upptäckte att biljetterna till Barnhemmet var slut så vi bestämde oss för att gå och köpa de andra så att vi inte skulle missa fler filmer. Biljetter fanns till Acrosse the universe och Låt den rätte komma in, så det var ju något bra. Jag hade ändå inte klarat av en skräckfilm så feg som jag är.
Imorse fick jag ett väldigt sug efter en mp3 och letade efter en sådan. Efter en jakt som inte ledde någon vart hittade jag iallafall 2 gammla mp3er. En som var min och en som tillhör min låtsaspappa. Problemet är att min har en konstig usb kontakt som jag naturligtvis tappat bort. Den andra är en vanlig usb kontakt och jag har miljoner av de kontakterna. Men naturligtvis så är batteriet slut. Vilket påminner mig om att jag måste ladda den om jag vill ha musik imorgon. Och naturligtvis, bara för att irretera mig, hittar jag inte min laddkapel. Typiskt. Därför får det bli min mp3 som jag inte kan lägga in musik på. Får helt enkelt lyssna på det som finns på. Positiva sidan, jag slipper nynna för mig själv!


Kommentarer
Postat av: vexy

heheh jaa :) sött var det iaf :)

Jobbigt med mp3n.
Men tack för att du påminde mig om att jag måste ladda min.

2008-01-18 @ 11:36:01
URL: http://vexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0