Tire Swing Juno

Okej jag vet inte om jag nämnt att jag har sett Juno men det är den bästa filmen jag vet för tillfället. Älskar den filmmusiken. Det är sådan musik man bara kan sitta och lyssna på nästan oavsett vilket humör man är på.

Min tegelsten mår för tillfället bra, även om den säger Harddrive Error efter ett tag men fortsätter spela musik. Så fort man byter musik sedan försvinner den för att komma tillbaka efter ett tag. Och den hackar ibland, men snart kanske de ringer från borås och säger att min andra mp3 är klar. Då blir jag glad.

Jag installerar Fedora på min dator nu. Annat gojs än windows. Tar lång tid men det ska bli skoj att sitta och leka i det sedan. Jag vill kunna det vi ska göra i Op Sys i skolan så det är bäst att tjuvstarta med att ha fedora hemma :)

Tire Swing

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, skön låt!

2008-01-24 @ 16:26:30
URL: http://CarRru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0