xoxo Gossip Girl

 

Jag är inne på det 8 avsnittet av Gossip Girl och jag kan inget annat än avguda den serien. Jag brukar egentligen hata serier som One three hill, oc m.m men denna serien har mig fast. Den största frågan tycker jag är vem är Gossip Girl? Vem får fram så mycket om alla blixtsnabbt? Kommer nog aldrig få veta men det vore intressant.

Jag träffade Elkillen, en kille som går El och har fått smeknamnet Elkillen av killarna i min klass, idag på bussen och jag berättade om mitt mp3 problem och att min sladd var borta. Senare skickar han mig ett sms där han säger att han hittat den usb kabeln jag behöver för 69 kr! Och det roligaste och underligaste av allt, den affären öppnar imorgon i vårt köpcenter där jag bor. Jag har världens flyt idag känns det som.

På sista lektionen idag skulle vi installera Fedora på skolans datorer. Jag var klar först och klarade mig utan att sabba datorerna helt. Resten av lektionen gick åt att sitta och spela massa roliga spel som finns. Fast minröj på Fedora är bara onödigt.

Jag funderar också över planerna till helgen... Söndag Filmfestival men vad ska jag göra på lördagen? Jag får väl se om jag kan hitta någon att driva runt på stan med.

You know you love me
xoxo Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja visst :) det finns så vackra ställen ute i skärgården!

2008-01-24 @ 23:01:18
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Viola

ja gossip girl är så bäst :D

2008-01-24 @ 23:13:22
URL: http://vajola.blogg.se
Postat av: Melina

har sett alla gosip girl avsnitt,de är grymma!

2008-01-25 @ 17:02:01
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0