<3 Dagen!

Det är alla hjärtans dag idag! <3 på det!

Jag är hemma från London också. Kom hem igår. Shoppade myskläder mest på Primark :) Jätteskoj. Sen skulle jag till Ullared idag men vi fick vända halvvägs för min syster började spy i bilen. Så det blir nästa helg ist.

Sen har det väl inte hänt så mycket mer skoj ändå.

Eller jo! Jag är beroende av en Body Lotion som tydligen ska lukta Avocado, oliver och citron. Den luktar nästan bara citron och jag gillar den en massor. Sen är jag beroende av läppbalsam. Köpte ett jättegott i England på Mark&Spencer som luktar som polkagrisglass. Synd att jag inte hann köpa en till av den för den kommer ta slut snabbt. På flygplatsen köpe jag en som ska lukta Raspberry, men den luktar tuggummi. Den är inte lika god men den funkar iaf så jag slipper göra slut på min polkagris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0