Äntligen!

Jag har börjat träna igen <3 Jag känner mig jätteglad över det. Sprang 3.1km och gick sedan så att det blev 5km i rask takt. Det var så skönt. Jag ska ta i ännu hårdare på fredag. Jag ska kunna springa 5km. Det bara är så!

Sen kollade vi på balklänningar my friends and I. Jag vågade inte testa någon. Och jag har i stort sett bestämt mig för att gå på min kompis bal ist :D För jag vill inte gå ensam på min egna.

Sen köpte jag massa smink :O Första gången typ. Men jag behövde en mascara. Sen köpte jag resten bara för det var skoj :D Jag ska chocka dem allihopa imorgon. De i min klass alltså. EJ tycker jag börjat se mer feminin ut sen jag klippte mig. Detta eftersom det var då jag började sminka mig lite halvhjärtat. Men nu ska jag börja ordentligt. För jag är faktiskt fin i smink. Anledningen till att jag började sminka mig var att jag tyckte det var jättefint att ha mascara när jag har så kort hår.

Var jag för tråkig nu?

Kommentarer
Postat av: Tessan (Rivana)

Tack för tipset om Ryanair. Tyvärr är det svårt att få hemresan billigt. suck Nåja, blir nog bra ändå. Hoppas du får skoj du med!

2009-02-08 @ 01:26:59
URL: http://stilbild.artistblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0