Magsjuk

Fest igår, det var skoj.

Vakna och började spy imorse, mindre skoj. Speciellt när man sover över hos en kompis.

Sen när man ringer mamma och hon tror jag är riktigt bakfull, det är en annan grej. För vi drack mest fanta. Ingen sprit alls.

När man sedan går till bilen för att få skjuts hem och kompisens granne kommer i trappan, se till att inte spy när hon står mindre än en meter ifrån dig. Och lägg dessutom inte flera spyor medans du skyndar dig ner i pyamaskläder och oknäppta högklackade skor.

Sen har jag legat med täcke och kudde inne i badrummet hela dagen. Pratat på mobilmsn också en del. Jag hade dött av tristess utan den. Druckit vatten, sovit, vaknat, spytt varmt vatten och sovit igen. Den rutinen jag haft ungefär. Skönt att det är slut iaf. Nu är bara frågan vad jag ska äta också. Jag vill ha flingor med mjölk men vi har inga flingor. Jag vill inte ha ostmacka. Jag vägrar äta lax som mamma ska laga idag.

Jaja. Hemma från skolan imorgon, ledig på tisdag och sen är det mitt i veckan. Och på fredag åker jag <3

Dags att få packpanik nu? Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0