Börja träna

Oj oj oj. Beach 2009 närmar sig med storsteg och för att förbereda sig måste man ju börja träna. Jag tror jag ska börja träna på Sats i Mölnlycke. Det är nära skolan och eftersom jag slutar tidigt ibland och börjar sent har jag ju massa tid att träna på. Jag ska springa på löpband på gymmet och sedan vara med på Core och Cykelpuls i gruppträningen. Det är iaf de planerna jag har. Det är rätt så billigt också. 295kr för en månad. Så varför inte? Testa och se om jag gillar jag liksom. Jag tänkte gå till Sats nu innan skolan men jag orkade inte. Jag gör det imorgon efter skolan. Eller så kan jag ju göra det på lunchrasten. Det är sak samma. Men jag ska börja träna på onsdag och fredag tror jag till en början. Sen kanske jag börjar träna på torsdag också (men då måste man skolka från en lektion). Eller så går man på den, drar till gymmet och springer någon timma och sedan går på lunch. Håltimman är ju ändå 2 timmar. Sen idag ska jag köpa lite träningskläder. En "riktig" träningstopp liksom.
Men ingen vill träna med mig. Det är iofs tråkigt.

Over and Out.
Bleach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0