En prins?

Den som först bjuder mig på balen blir min prins.

(Vad är en bal på slottet? ... Ingenting utan en Prins)

Ja, jag är riktigt deprimerande. Jag vet. Men så är det. Blir jag inte bjuden så vägrar jag gå. Jag vill inte gå själv.

Balen är säkert tråkig och långtråkig. Och säkert inte alls underbar.

Jag tar ju trots allt snart studenten. Det kommer vara den bästa/sämsta dagen i mitt liv.

Mitt liv är deprimerande.

Jag borde bli Emo.

Fast det är dåligt att vara Emo och hänga i trappan på nordstan.

Jag har nog ätit för lite idag känns det som med tanke på att jag är så knasig nu också.

Kanske är mina hormoner. Kanske borde sluta med dem.

Jaa.. Jag är knäpp. Låt er inte luras. Fast innerst inne är jag 5 år också. Så är det bara.

Nu ska jag äta ris a la malta. Det är gott. Jag vet. Det är inte jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0