Morgonen gryr

Det var rätt skoj igår. Man har alltid lika rolig humor när man är sjuk/trött.

Stoja av någon = Titta dem djupt i ögonen, skrik så högt du kan och slå denna med en planka.

Som sagt, jag har åkt på någon halselaking som gör jätteont. Sen är jag sjuksvag. Om någon förstår vad jag menar. Eller seg för övrigt. Hela jag är bara seg.

Och eftersom det inte blir någon skola blir det ingen träning. Sist sprang jag iallafal 3.7km. Det tuffar långsamt framåt. DSet är ren viljestyrka efter 2.5km kan jag säga.

Och jag passar min lillasyrra. Det är inget fel med det. Bara det att jag ska väcka henne, ge henne mat, dumpa henne på dagis. Vid 7 på morgonen när jag är sjuk! Fast jag gick faktiskt upp vid 6:30 för att väcka henne och ge henne mat. Sen ska jag hämta henne och mata henne en massa gånger och sen ska hon sova igen. Och imorgon har jag samma morgonprocedur. Men sen kommer iaf m&m hem så de hämtar henne iaf.

Och jag måste gå till skolan imorgon. Jag har prov i windows då.

GE MIG SÄLLSKAP NU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst :) trevlig dag hah

2009-01-26 @ 12:31:59
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
Postat av: Helena

Prova den, du kommer inte bli besviken! :)

2009-01-26 @ 12:46:11
URL: http://hhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0