Ostmacka

Jag gled in på en ostmacka och hade tur helt enkelt.

Nu är min räkning uppe i 3. 3 personer som har ont i halsen. Inklusive mig. Det är segt.

Windowsprov idag. Det kommer gå G. För jag har inte orkat. Det är faktiskt jobbigt att göra allting samtidigt. Tro inget annat. Bara är så.

Inte att rekommendera att ha en mellanstor hund som knör in dig i väggen när du ska sova. Hunden ska endast ligga vid fotändan. Andra bullar var det minsann när Stina levde. Hon var perfekt i storlek och kunde ligge bredvid en. Men det kan inte Jetson. Han spretar med sina låååååånga ben och vips! Så är du inknuffad i väggen och får ont i nacken när du vaknar. Dessutom har jag vaknat varannan timme inatt. Jag tror det är hans fel det med.

Jag vill träna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0