Stepmania

Jag är galen i stepmania. Men jag är egentligen dålig på det. Men det är massa skoj ^^

Hostan har kommit tillbaka. Men jag ska knarka bort den.

Sen kommer E^2 och då ska vi passa min syrra och laga mat kanske. Beror väl på hur lata de är och om de vill ha lunch (Jag vet att en av er läser det här. Och du ska inte faila som vi gjorde på nyår :D)

Sen blir det in till stan. HILFE på det liksom. Eller nej det tror jag inte blir några problem.  Nu bara jag skriver massa rapparkalja. Äsch.

Jag har verkligen inget intressant att skriva idag känns det som. Det är kallt jag fryser och jag ser ut som jag vet inte vad i håret. Det är snyggt, men det är ju inte jag för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0