Yaay?

Ska jag försöka vara lite glad här nu kanske?

Jag kommer nog vinna ett konadset på tradera, yaay! Då blir det en massa snygga naglar sen. Fast först måst jag nog köpa en brickhållare, men jag vågar inte göra det. Det är så mycket enklare att lägga ett bud på tradera än att köpa saker i internetbutiker. Iaf, imorgon vet jag om jag vunnit auktionen eller inte, om jag har vunnit den då ska jag köpa brickhållaren. Funderar på att skaffa lite extra brickor också, men det är nog bäst om jag vänjer mig vid allt först.

Ikväll kommer andra avsnittet av "Lost in Austen". Jättebra serie ^^ Klockan 19 på svt 2. Nästa torsdag och fredag kommer de två sista avsnitten också.

Lite nyårsraketer eller vad tycker ni?
Lite fina raketer!Raketer!Jupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0