I lördags?

Ja det blev lite mycket i lördags. Men jag skyller på krogkompisen. Eller sällskapet? Eller mig själv. 

Oh, shit. Ett "riktigt" inlägg :O Det var längesedan. Ska jag passa på att uppdatera lite vad som hänt kanske?

Utekväll i lördags. För första gången har jag små minnesluckor av vägen hem. Jag lyckades ta mig hem utan problem iaf. 

Idag har jag cadkommandonprov och det kommer väl kanske funka lite? På torsdag är det ritningsprov.
Sen har jag snart kemiprov. Om 6 dagar. Jag hatar kemi.
Sen har jag säkert massa prov där emellan jag inte sett. Jag vet inte riktigt.

Jag vet inte alls mycket just nu. Kan det vara så att jag ska gå till bussen om 4 minuter och ha en lektion jag hatar? Ja.

Jag har iaf laddat min mp3 idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0